en
Aktualizēts: 08.02.2021

Latvijas Bankas klientu kase sniedz pakalpojumus:

Ņemot vērā Ministru kabineta lēmumus par Covid-19 infekcijas ierobežošanu un nolūkā samazināt cilvēku plūsmu Latvijas Bankas klientu kasē, pieņemts lēmums ierobežot Latvijas Bankas sniegtos pakalpojumus klātienē – kasē Rīgā, K.Valdemāra ielā 1B. 

Saņemt kases pakalpojumus (izņemot kolekcijas monētu iegādi klātienē) var pēc iepriekšēja pieraksta  - saskaņojot ierašanās laiku pa tālruni 67022369 (klientu kases darba laikā). 


Klientu kases

Ēka K. Valdemāra ielā 1B

Adrese:

K. Valdemāra iela 1B

Tālrunis:

67022300

E-pasts:

info@bank.lv

Darba laiks:

P, O, T, C 8.30—16.30, Pk. 8.30—15.30

Izmaiņas:

Latvijas Bankas klientu kases pakalpojumi ir ierobežoti. Sīkāku informāciju sk. pie pakalpojumiem sadaļā "Pakalpojumi"

Sabiedriskais transports:

Pieturas “Latvijas Nacionālais teātris" un "Z.A.Meierovica bulvāris"

Tramvajs: 5, 7, 9, 11
Trolejbuss: 5, 12, 25
Autobuss: 13, 30, 37, 41, 53, 57

Pakalpojumi:

Bankas ēkā ir iespējams patstāvīgi iekļūt ar ratiņkrēslu, ir uzbrauktuve.
Vajadzības gadījumā lūgums zvanīt – 67022300.

Par būtiskām pārmaiņām Latvijas Bankas pakalpojumu sniegšanā!

Klientu kase

Saņemot Latvijas Bankas pakalpojumus, Latvijas Banka ir tiesīga pieprasīt uzrādīt personu apliecinošu dokumentu - pasi vai personas apliecību (ID karti).

Kredītu reģistrs